Strona g³ówna - BlueRedWhite Szukaj:
telefon +48 602-656-959
   Logowanie    Nowe konto Jak kupowaæ ?
KATEGORIE
 (47)
 (213)
 (418)
 (356)
 (103)
 (141)
 (606)
 (449)
 (290)
 (823)
 (152)
 (300)
 (155)
 (114)
 (27)
 (46)
 (50)
 (20)
 (184)
 (19)
 (22)
Regulamin sklepu HEADING_TITLE

Regulamin sklepu internetowego Firma Wielobranżowa Blue Red White

Regulamin sklepu internetowego www.meble.p9.pl ważny od 25-12-2014

I. Informacje ogólne.
1. Właścicielem Sklepu
www.meble.p9.pl zwanego dalej Sklepem jest Firma Wielobranżowa „BLUE RED WHITE” Andrzej Sowa z siedzibÄ… w Bytomiu ul. Worpie 6/17 wpisana do Ewidencji DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej w Bytomiu pod numerem 38142 , zwana w dalszej części regulaminu firmÄ… BLUE RED WHITE. NIP 645-189-22-39. REGON 276769815.
2. Firma BLUE RED WHITE jest stronÄ… umowy sprzedaży zawieranej z Klientem (sprzedawcÄ… zamówionych Produktów).
3. Produkty to wszelkie towary i usÅ‚ugi, które Klient może nabyć w Sklepie Internetowym
www.meble.p9.pl .
4. Warunkiem dokonywania zamówieÅ„ w sklepie jest wypeÅ‚nienie formularza zamówienia, wraz z zaakceptowaniem regulaminu sklepu i zawartych w formularzu warunków zakupu w tym kosztów dostawy.
5. ZamówieÅ„ w sklepie
www.meble.p9.pl mogÄ… dokonywać osoby peÅ‚noletnie i firmy. Osoby poniżej 18 lat, które ukoÅ„czyÅ‚y lat 13 mogÄ… dokonywać zakupów tylko za wiedzÄ… i zgodÄ… rodziców.
6. Poprzez zÅ‚ożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodÄ™ na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dane osobowe Klienta zostajÄ… wprowadzone do bazy danych firmy BLUE RED WHITE. Klient wyraża zgodÄ™ na wykorzystanie swoich danych osobowych przez firmÄ™ BLUE RED WHITE w celach promocyjno-marketingowych. Zgodnie z ustawÄ… o ochronie danych osobowych Klienci Sklepu majÄ… prawo do wglÄ…du w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.
7. Sklep prowadzi sprzedaż z wysyÅ‚kÄ…/dostawÄ… Produktów na terenie caÅ‚ej Polski.
8. Ilość Produktów oferowanych w ramach Sklepu jest zmienna i podlega staÅ‚ej aktualizacji lub zmianom.
9. Ceny Produktów znajdujÄ…cych siÄ™ w Sklepie wyrażone sÄ… w zÅ‚otych polskich i zawierajÄ… podatek VAT.
10. Wszystkie rozmowy telefoniczne sÄ… nagrywane.

II. Płatności i realizacja.
1. DecyzjÄ™ o formie pÅ‚atnoÅ›ci podejmuje Klient podczas wypeÅ‚niania formularza zamówienia (przelew lub raty).
2. Koszty dostawy w wysokoÅ›ci podanej w formularzu zamówienia pokrywa w caÅ‚oÅ›ci Klient.
3. W przypadku, zamawiania wiÄ™kszej iloÅ›ci produktów istnieje możliwość negocjacji ceny produktów i/lub wartoÅ›ci wysyÅ‚ki.
4. Zamówienie idzie do realizacji tylko po otrzymaniu wpÅ‚aty na konto firmy - minimum 30% wartoÅ›ci zamówienia.
5. Dane do wykonania przelewu sÄ… wysyÅ‚ane do klienta na e-meil , sÄ… widoczne po zamkniÄ™ciu zamówienia i/lub jeżeli klient zaznaczyÅ‚ chęć otrzymania Faktury Proforma w e-meilu w załączniku.
6. Faktury VAT są wystawiane w formie elektronicznej i wysyłane e-mailem (można zażądać Fakturę Vat w formie papierowej odpłatnie - 5.00zł).
7. W przypadku wystÄ…pienia niejasnoÅ›ci dotyczÄ…cych informacji przesÅ‚anych w formularzu zamówienia firma BLUE RED WHITE zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji lub zmiany warunków zamówienia. O zaistnieniu takiej sytuacji firma BLUE RED WHITE niezwÅ‚ocznie zawiadomi Klienta drogÄ… elektronicznÄ… lub telefonicznie.
8. Klient zobowiÄ…zany jest do podania aktualnego numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail, pod którym możliwy bÄ™dzie z nim szybki kontakt.
9. Przy zamówieniu z Allegro gdzie produkt ma różne warianty wykonania (np. kolor, materiaÅ‚, ustawienie, itp), a klient nie dokona wyboru tylko wykona wpÅ‚atÄ™, zamówienie takie realizowane jest wedÅ‚ug pierwszego zdjÄ™cia produktu w możliwie najbliższych dostÄ™pnych do wykonania kolorach i traktujemy to jako indywidualny wybór klienta .
10. SkÅ‚adajÄ…c zamówienie z opcjÄ… pÅ‚atność przy odbiorze gdy zakup dotyczy produktu którego nie mamy na stanie i produkt ten jest specjalnie pod klienta wytwarzany, po przesÅ‚aniu potwierdzenia takiej formy zamówienia klient jest zobowiÄ…zany do zapÅ‚aty za zamawiany produkt bez prawa do odstÄ…pienia z umowy ponieważ produkt jest wykonany pod indywidualne jego cechy. (przepis który to reguluje pkt.4 Art10.rozdz 2. z DZ.U, nr22, poz.271).
11. ZÅ‚ożone zamówienia zawsze sÄ… poddawane koÅ„cowej weryfikacji przez firmÄ™ BlueRedWhite co może skutkować zmianÄ… ceny. O zaistnieniu takiej sytuacji klienta zostaje poinformowany telefonicznie lub mailowo.

III. Dostawa i wnoszenie.
1. Dostawy sÄ… realizowane w godzinach od 7.00 do 23.00 po wczeÅ›niejszym poinformowaniu o terminie dostawy, pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
2. Klient nie ma możliwości zmiany terminu /godziny dostawy - chyba, że przed zakupem ustalił to ze sprzedawcą.
3. W przypadku braku możliwości odbioru we wskazanym terminie, meble będą przechowane w naszym magazynie i ustalany będzie kolejny termin dostawy (1-4 tygodnie - w zależności od regionu).
4. Oferujemy możliwość skorzystania z usługi dostawy po godzinie 16.00 (dostawa odbędzie się między 16.00 a 23.00) - usługa ta jest dodatkowo płatna a jej wysokości ustalana indywidualnie (50-100 zł).
5. WiÄ™kszość oferowanych przez nas produktów sÄ… wykonywane pod indywidualne cechy klienta (kolor drewna, rodzaj materiaÅ‚u, wielkość itp.) dlatego majÄ… one termin wytworzenia minimum 1 tydzieÅ„, maksimum do 6 tygodni.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za przekroczenie ustalonego/podanego terminu realizacji na które nie ma wpÅ‚ywu (np: niesprzyjajÄ…ce warunki atmosferyczne, niedotrzymanie terminu realizacji przez wykonawcÄ™ produktu lub firmy realizujÄ…cej dostawÄ™, okres Å›wiÄ…teczny lub z powodu katastrofy/wypadku).
7. Produkty sÄ… wydawane z samochodu bez opcji wnoszenia.
8. Jeżeli droga dojazdu do klienta w trakcie dostawy okaże siÄ™ niebezpieczna (Å›liska, nieodÅ›nieżona, duże nachylenie, miÄ™kki grunt, gruntowa droga) kierowca może odmówić dojazdu do posesji wtedy możliwa jest zmiana adresu dostawy do 5km bez dodatkowych kosztów.
9. Jeżeli dostawa nie dojdzie do skutku z zawinienia klienta a koszty dostawy zostaną poniesione, koszt kolejnej dostawy ponosi klient.
10. Podawany na stronie termin realizacji jest orientacyjny i nie wiążący - przedstawia Å›rednie terminy realizacji tych produktów .
11. Przy odbiorze radzimy sprawdzić towar, żeby później w przypadku ewentualnego uszkodzenia / reklamacji nie ponosić dodatkowych kosztów odsyÅ‚ania do nas produktu (produkt należy sprawdzić w obecnoÅ›ci dostawcy, przed ewentualnym wniesieniem do domu/mieszkania).
12. Koszty dostawy powinne zgadzać sie z kosztami widniejÄ…cymi na naszej mapce kosztów dostawy. Jeżeli wybór kosztu dostawy bÄ™dzie zaniżony w stosunku do ceny z mapki, bÄ™dzie ona poprawiona na wÅ‚aÅ›ciwÄ… z mapki. Ewentualna różnica może być zapÅ‚acona przy odbiorze.


IV. Reklamacje.
1. Reklamacje z tytułu rękojmi za wady ukryte uwzględniane są wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, przy czym Klient godzi się ponieść wszystkie koszty dostawy produktu.
2. Reklamacje można zgłosić mailem na adres
sklep@meble.p9.pl lub wysłać na adres firmy. W opisie powinny znaleźć się dobrej jakości zdjęcia reklamowanej wady.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu przez firmę transportową będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy realizującej - dostawę protokołu reklamacyjnego.
4.
Po uznaniu reklamacji Klient zobowiązuje się do dostarczenia reklamowanego produktu na wskazany adres na własny koszt. Firma BLUE RED WHITE nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.
5. Dostępne na stronie
wzorniki z kolorami tkanin i wybarwieniami drewna sÄ… materiaÅ‚ami poglÄ…dowymi i nie stanowiÄ… podstawy do reklamacji. Możliwość pojawienia siÄ™ różnic kolorystycznych lub wyeksponowania rysunku drewna pomiÄ™dzy poszczególnymi elementami i egzemplarzami jest dowodem naturalnego pochodzenia surowca i nie stanowi o jego wadzie. Produkty które (np. stóÅ‚) wykonywane sÄ… różnych surowców (np: z pÅ‚yty MDF i drewna prawdziwego), mogÄ… mieć różnice miÄ™dzy sobÄ… w tonacji kolorów i nie stanowi to podstawy do reklamacji. W meblach tapicerowanych producent podaje wymiary z dokÅ‚adnoÅ›ciÄ… do 5cm

V. Zwroty i Możliwość skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz dostÄ™p do tych procedur:
1. KupujÄ…cy bÄ™dÄ…cy konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasÄ…dowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ przed StaÅ‚ym Polubownym SÄ…dem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostÄ™pu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdujÄ… siÄ™ pod nastÄ™pujÄ…cym adresem: http://www.uokik.gov.pl , w zakÅ‚adce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
3. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:
sklep@meble.p9.pl lub wysłać pocztą tradycyjną na adres firmy.
4. Prawo odstÄ…pienia od zawartej umowy nie przysÅ‚uguje KupujÄ…cemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (meble wykonane na indywidualne zamówienie) - w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
5.
W przypadku odstÄ…pienia od umowy (dotyczy produktów które byÅ‚y na stanie magazynowym), Klient zobowiÄ…zuje siÄ™ do odesÅ‚ania na wÅ‚asny koszt zakupionych Produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypeÅ‚nionym oÅ›wiadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu. Zwracany Produkt nie może nosić Å›ladów używania lub być uszkodzony, dotyczy to także opakowania.


VI. Postanowienia końcowe.
1. ZdjÄ™cia Produktów mogÄ… nieznacznie odbiegać od oryginaÅ‚ów.
2. Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem okreÅ›lajÄ…cym zasady skÅ‚adania zamówieÅ„ w Sklepie. Każdy Klient jest zobowiÄ…zany do zapoznania siÄ™ z treÅ›ciÄ… Regulaminu i jest każdorazowo zwiÄ…zany jego postanowieniami z chwilÄ… dokonywania zamówienia w Sklepie.

Kontynuuj
Do naszego Facebooku
Facebook BlueRedWhite
                 NOWOŒCI                 
Biały półmat Hoker S04 (T) tapicerowany
Biały półmat Hoker S04 (T) tapicerowany
Musisz byæ zalogowany,
¿eby widzieæ ceny!
Informacje
Polityka prywatności
Informacje o firmie
Regulamin sklepu
Jak złożyć zamówienie
Jak zarejestrować się
O komforcie łóżka
Poradnik o materacach
O materacach
Pokrowce
Mapa witryny
PROPOZYCJE
Wolisz kupiæ przez allegro?


Proponujemy tak¿e:
BUDOWA DOMÓW
Online jest
jest 2 goœci online.